Swarm Defense to prototyp masywnego tower defense, demo pozwala na ogrywanie jednej niekończącej się planszy dla nabicia coraz większego wyniku.
Gracz ma dostęp do kilku ulepszanych wież podstawowych i cztery wieże specjalne których ulepszenia zapisują się między grami (każda wieża
specjalna ma o 6 więcej poziomów ulepszeń od podstawowych wersji oraz ma dostęp do unikatowej umiejętności).
Podczas obrony naszym zadaniem jest przetrwanie 15 minut, przez cały czas nacierają na nas setki przeciwników których celem jest nasz przekaźnik teleportacyjny
, poza tworzeniem i ulepszaniem wież możemy zbierać materiały z planety oraz pokonanych przeciwników.
Każda wieża ma unikalne cechy i zdolności:
• Łącznik Przemieszczenia Pozycyjno-Czasowego [B11] -
Unikatowa część stacji odpowiedzialna za
stworzenie pola teleportacyjnego w
określonym miejscu zrzutu, utrzymuje stałe
połączenie ze stacją co pozwala na przesył
energii i zebranych materiałów.
• Rzutnia Energetyczna 1 Gen
[W27] -
Rzutnia ładuje pojedyncze pociski
energetyczne w krótkich okresach czasu,
pociski są naprowadzane i mają średnią moc
ataku.
• Rzutnia Energetyczna 2 Gen
[H7] -
Rzutnia ładuje mnogie pociski energetyczne
w dłuższych okresach czasu, pociski są
naprowadzane i mają słabą moc ataku. Ilość
pocisków zależna jest od celów w zasięgu
rzutni.
• Balista Pustki [L21] -
Balista ładuje pojedynczy specjalny pocisk
w długich okresach czasu, pocisk jest
naprowadzany i tworzy wybuch po trafieniu
celu.
• Rafineria Złóż Złożonych
[P21] -
Można postawić ją tylko na przygotowanych
wcześniej podstawach kopalnianych,
rafineria zajmuje się wydobyciem cennych
złóż z kopalni oraz przekazywaniu energii
do łącznika, energia wydobywana jest przez
specjalne transportery z kryształów
energetycznych.
• Fabrykator Dronów
Naprawczych [H37] -
Fabrykator posiada cztery miejsca na drony
naprawcze, dron wyrusza na naprawę
pobliskiego obiektu jeżeli wykryte zostaną
uszkodzenia, nie ma limitu dronów jakie
mogą wyruszyć na naprawę pojedynczego
obiektu.
W pełnej wersji
planowane jest przejście do grafiki 3D jak i silnika
Unreal Engine 5, gra ma
charakteryzować się masywną ilością
przeciwników, dużą skalą obiektów, ciężkim
klimatem fabularnym, unikatowymi
rozwiązaniami mechanicznymi jak i
dynamiczną rozgrywką.
Prace nadal są w pełni i demo zostanie ukończone w ciągu trzech miesięcy.