Swarm Defense
Zespół
2D Artist
Alex Kuśmierek
Sound Designer
Wojtek Zboina
Music Composer
Jędrzej Mankiewicz
Data Premiery
Work in Progress
Silnik
FROSTengine (JS, HTML5)
Gatunek
Strategia (Tower Defense)
Dostępność

Swarm Defense to prototyp masywnego tower defense, demo pozwala na ogrywanie jednej niekończącej się planszy dla nabicia coraz większego wyniku.

Gracz ma dostęp do kilku ulepszanych wież podstawowych i cztery wieże specjalne których ulepszenia zapisują się między grami (każda wieża specjalna ma o 6 więcej poziomów ulepszeń od podstawowych wersji oraz ma dostęp do unikatowej umiejętności).

Podczas obrony naszym zadaniem jest przetrwanie 15 minut, przez cały czas nacierają na nas setki przeciwników których celem jest nasz przekaźnik teleportacyjny , poza tworzeniem i ulepszaniem wież możemy zbierać materiały z planety oraz pokonanych przeciwników.

Każda wieża ma unikalne cechy i zdolności:
Łącznik Przemieszczenia Pozycyjno-Czasowego [B11] - Unikatowa część stacji odpowiedzialna za stworzenie pola teleportacyjnego w określonym miejscu zrzutu, utrzymuje stałe połączenie ze stacją co pozwala na przesył energii i zebranych materiałów.
Rzutnia Energetyczna 1 Gen [W27] - Rzutnia ładuje pojedyncze pociski energetyczne w krótkich okresach czasu, pociski są naprowadzane i mają średnią moc ataku.
Rzutnia Energetyczna 2 Gen [H7] - Rzutnia ładuje mnogie pociski energetyczne w dłuższych okresach czasu, pociski są naprowadzane i mają słabą moc ataku. Ilość pocisków zależna jest od celów w zasięgu rzutni.
Balista Pustki [L21] - Balista ładuje pojedynczy specjalny pocisk w długich okresach czasu, pocisk jest naprowadzany i tworzy wybuch po trafieniu celu.
Rafineria Złóż Złożonych [P21] - Można postawić ją tylko na przygotowanych wcześniej podstawach kopalnianych, rafineria zajmuje się wydobyciem cennych złóż z kopalni oraz przekazywaniu energii do łącznika, energia wydobywana jest przez specjalne transportery z kryształów energetycznych.
Fabrykator Dronów Naprawczych [H37] - Fabrykator posiada cztery miejsca na drony naprawcze, dron wyrusza na naprawę pobliskiego obiektu jeżeli wykryte zostaną uszkodzenia, nie ma limitu dronów jakie mogą wyruszyć na naprawę pojedynczego obiektu.

W pełnej wersji planowane jest przejście do grafiki 3D jak i silnika Unreal Engine 5, gra ma charakteryzować się masywną ilością przeciwników, dużą skalą obiektów, ciężkim klimatem fabularnym, unikatowymi rozwiązaniami mechanicznymi jak i dynamiczną rozgrywką.

Prace nadal są w pełni i demo zostanie ukończone w ciągu trzech miesięcy.

Dodatkowe
Brak
Wszystkie Prawa Zastrzeżone © 2020-2022 cutfujigames.pl